150 000

Iako je kao terenac ušla u legendu, o kvalitetu Lade Nive postoje različita mišljenja. Naravno, nema smisla porediti je sa vozilima iz viših cenovnih nivoa jer odnos para i muzike je uvek prisutan. Štaviše, Niva predstavlja sama po sebi jednu klasu automobila jer za 9500€, koliko sada košta, ne postoji novo vozilo sa 4×4 pogonom i sličnim terenskim sposobnostima. Iz mog višegodišnjeg iskustva, mogao bih da potvrdim da Niva vredi i može puno u rukama sposobnog i iskusnog vozača. Nije da je hvalim ali 150000km je ostavila iza sebe bez nekog ozbiljnog problema. Može se reći, samo uz redovno održavanje. Kada se samo setim gde smo sve bili, šta smo sve prevozili, koliko je vukla prikolicu i po kakvim (našim) putevima… Teško je sve to opisati. U današnje vreme kada se vozila uglavnom kupuju polovna sa famoznih 120 – 130 hiljada kilometara, neko bi rekao auto je NOV NOV. Takve opise sve češće viđamo po oglasima. Istina je malo drugačija i ja bih rekao da je 150 000km jako ozbiljna kilometraža naročito za jedno terensko vozilo čiji jedan kiometar makadama vredi mnogo više nego kilometar asfalta za neki drumski auto.

Ukratko, Niva je ispunila i prevazišla sva moja očekivanja po pitanju kvaliteta motora, menjača i ostalih mehaničkih sklopova. Danas smo „okrenuli“ famoznu brojku. Vozimo se dalje.

Srećan put!

4 thoughts on “150 000

  1. Pozdrav imao bih jedno pitanje. Od jutros Niva neće da zavergla uopšte – samo se čuje klik, klik i ništa…ne znam da li je na to uticao ovaj žestoki minus, jer su se problemi počeli javljati baš sad kada je krenulo žestoko da mrzne. Akumulator nije isparžnjen, probao sam drugi i jači i ništa. Svih ovih dana je isto bulo prilikom okretanja ključa, prvo neće, pa onda krene pomalo da zavergla i onda upali nekako – inače to se desilo i par puta u toku oktobra i dok je auto bio zagrejan, neće da zavergl ai onda posle par pokušaja okretanja upali ali sad je baš došlo do izražaja od kada su počeli teški mrazevi. Da li je to problem sa alanserom tj da li ga menjati? Već sam imao kvar na njemu u smislu raspada onog velikog planetrarnog zupčanika koji je od plastike…

    • Alnaser obično klikće kada je slab akumulator tj napon na njemu. Ako si siguran da je on dobar, prvo proveri kleme i kontakte na karoseriji – masu. Ako opet neće da radi onda mora alnaser napolje. Čudno mi je da se to dešavalo kad je zagrejan i to bi moglo da znači da sa alnaserom nešto nije u redu. Akumulator i kada mu dođe kraj obično pali zagrejan auto. Ovde to nije slučaj.

Оставите одговор на Darko Одустани од одговора

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *